HeSu-logo

Herkkusuu.fi

Herkkusuu.fi on modernilla tvistillä maustettu suomalainen ruokasivusto, joka kokoaa yhteen suositut ruokablogit, tuoreimmat ruokauutiset, hyödyllisimmät kokkailu- ja leivontaniksit, toimivimmat reseptit, herkullisimmat ruokakuvat ja -videot sekä paljon muuta hauskaa ja hyödyllistä herkutteluun liittyvää sisältöä.

Helmikuussa 2014 lanseerattu Herkkusuu.fi tavoittaa viikossa keskimäärin 80 000 suomalaista ollen näin Suomen suurin itsenäinen ruokamedia.

Uniikkia kävijää viikossa
Uniikkia kävijää kuukaudessa
Mobiilikäyttäjien osuus (%)
Seuraajaa Facebookissa

Display-mainonta Herkkusuu.fissä

Herkkusuu.fi on erinomainen media ruoka-aiheista kiinnostuneiden, 18–45-vuotiaiden kaupunkilaisten naisten tavoittamiseen. Keskiverto Herkkusuun kävijä on ns. kasuaali kotikokkailija, joka arvostaa helppoutta ja nopeutta. Mainonnallisessa mielessä tehokkaita ovat kampanjat, joiden kärki puhuttelee perinteistä suomalaista ruoanlaittajaa. Myös terveellisyys ja hyvinvointi ovat Herkkusuun kävijöiden mieleen.

Ruoanlaitto

Herkkusuu on erinomainen media ruoanlaittoon liittyvien tuotteiden mainostamiseen. Varsin tehokkaasti toimivat tuotteet, jotka puhuttelevat ruoanlaiton nopeutta, vaivattomuutta ja terveellisyyttä. Myös luomu on asia, jota Herkkusuun käyttäjät arvostavat.

HeSu_Valio_Rahka2-WEB1200

Case: Valio, Maustetut rahkat

Keiju-WEB1200

Case: Keiju Rypsi

Valio-Crea-WEB1200

Case: Valio, Crea

Lanseeraukset

Kotikeittiöiden kokkaajille suunnatut lanseeraukset tavoittavat tehokkaasti kohderyhmänsä Herkkusuussa. Varsin tehokkaita ovat keittiövälineiden sekä tuotteiden tai tuotesarjojen lanseerauskampanjat suurilla ja huomionarvoisilla mainospinta-aloilla.

Hackman-WEB1200

Case: Hackman, All Steel

HeSu-Hunajainen-WEB1200

Case: Hunajainen Sam, Aroma Deli

Pirkka-Parhaat-WEB1200

Case: Pirkka Parhaat

Viinit ja alkoholi

Useat viinibrandit ovat saaneet hyviä tuloksia Herkkusuussa mainostamisen myötä. Erityisen tehokkaasti mainonnallisessa mielessä toimivat 18–45-vuotiaille naisille suunnatut viini- ja kuohuviinituotteet.

HeSu-PearlyBay-WEB1200

Case: Pearly Bay Celebration

Altia_WEB1200

Case: Altia, Viinimaa.fi

Case: Arvid Nordquist, KWV

Grillaus

Grillaus on vahvasti läsnä Herkkusuussa koko kesäkauden – ja teemalle onkin rakennettu Herkkusuussa oma alasivusto: www.herkkusuu.fi/grillaus. Grillauksen suosittu alasivu tarjoaa mainostajalle pidempiaikaisen ja äärimmäisen kohdennetun mainosalustan, jossa tavoittaa aidosti intohimoiset grillauksen ystävät.

Case: Lidl, Grillimaisteri 2015

Tabaso-HeSu-WEB1200

Case: Tabasco

Herkkusuu_Lidl_WEB1200

Case: Lidl, Grillimaisteri 2014

Mobiilimainonta Herkkusuu.fissä

Merkittävä osa, noin 60 %, Herkkusuun kävijöistä käyttää sivustoa älypuhelimellaan. Herkkusuu tarjoaakin suuret ja näkyvät mainospinta-alat myös mobiilimainontaan.

Ruoka- ja juoma-aiheisia kampanjoita voidaan ajaa pelkästään mobiilialustassa tai mobiilia voidaan tehokkaasti yhdistää osaksi verkkopuolen kampanjointia. Myös erilaiset rich media -ratkaisut ovat mahdollisia Herkkusuun mobiilisivustolla.

Natiivimainonta Herkkusuu.fissä

Blogimarkkinointi

Herkkusuu ja Hellapoliisi ovat aloittaneet uuden blogimarkkinoinnin kokonaisuuden, jossa ruokamainostajat sovitetaan yhteen tunnettujen, mielenkiintoisten ja taitavien ruokabloggaajien kanssa. Tarjolla on sekä teksti-, kuva- että videomuotoista blogimarkkinointia.

Lue lisää blogimarkkinoinnin ratkaisuista osoitteessa Herkkurinki.fi!

Keiju---kookospallot

Case: Keijun leivontareseptit

Advertoriaalit

Herkkusuu tarjoaa ruokamainostajille monipuolisen kattauksen erilaisia advertoriaaliratkaisuja. Varsin suosittuja Herkkusuussa ovat reseptiadvertoriaalit, tuote-esittelyt, kilpailuaktivoinnit, mainostajien videosisältönostot sekä uutisoinnit tuotelanseerauksista.

Herkkusuu tarjoaa valmiita ratkaisuja yksittäisten advertoriaalien promoamisesta aina ruokamainostajan koko reseptipankin jatkuvaan lisänäkyvyyteen.

Herkkusuu_Grillaus_WEB

Case: Tabascon grillausreseptit

Brändätyt teemasivut

Herkkusuun teemasivut tarjoavat erittäin kohdennetun ja pidempiaikaisemman (1-12 kk) yhteistyöalustan teemaan liittyville mainostajille. Teemakohtaisen display-mainonnan lisäksi kokonaisuuteen voi lisätä myös kohdennettua sisältömarkkinointia esimerkiksi advertoriaalireseptien kera.

Tällä hetkellä Herkkusuusta löytyvät seuraavat teemasivut:

Philips-Sivu-WEB1200

Case: Philips Oma Koti -tuoteperhelanseeraus

Räätälöidyt brändisivut

Herkkusuussa on mahdollista myös luoda mainostajalle oma, räätälöity brändisivu, jossa erilaisia sisältöjä voidaan tuoda näyttävästi esille.

Mikäli pidempiaikainen yhteistyö Herkkusuun kanssa kiinnostaa, ota yhteyttä Jerryyn niin autamme ideoinnissa ja suunnittelussa: jerry@klikklik.fi / 0400-165800.

Herkkusuu.fin profiilitiedot

Herkkusuu.fin hinnasto

Herkkusuu.fi - verkkosivusto

 

Mainosmuoto Pikselikoko CPM-hinta
Dominanssi (Paraati + Tapetti) 980×400 + Tapetti 30,00 €
Paraati 980×400 25,00 €
Tikkeri 1600×45 10,00 €
Panorama 980×120 8,00 €
Tarranurkka 300×200 8,00 €
Jättibanneri 728×90 5,00
Boksi 300×250 5,00
Jättibanneri 728×90 5,00

Herkkusuu.fi - mobiilisivusto

 

Mainosmuoto Pikselikoko CPM-hinta
Mobiilidominanssi (ylä- ja alamobiiliparaati) 300×300 (2X) 25,00 €
Mobiiliparaati (ylä) 300×300 17,00 €
Mobiiliparaati (ala) 300×300 13,00 €
Mobiilipanorama (ylä) 300×150 12,00 €
Mobiilipanorama (ala) 300×150 8,00 €